Lediga jobb som HR-assistent i Oskarshamn

Se lediga jobb som HR-assistent i Oskarshamn. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Oskarshamn som finns hos arbetsgivaren.

HR-administratör inom kompetens och utbildning

Ansök    Mar 27    Unik Resurs i Sverige AB    HR-assistent
Företagspresentation Är du driven, strukturerad och trivs i samarbetet med andra? Då kan det här vara nästa utmaning för dig! Till vår kund OKG söker vi en kandidat till rollen som HR-administratör inom kompetens och utbildning. Detta är ett konsultuppdrag på 80% som planeras att pågå fram till årsskiftet 2024 med start i juni. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med en rad olika administrativa uppgifter så so... Visa mer
Företagspresentation Är du driven, strukturerad och trivs i samarbetet med andra? Då kan det här vara nästa utmaning för dig!
Till vår kund OKG söker vi en kandidat till rollen som HR-administratör inom kompetens och utbildning. Detta är ett konsultuppdrag på 80% som planeras att pågå fram till årsskiftet 2024 med start i juni.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med en rad olika administrativa uppgifter så som att hantera och skapa struktur i våra verksamhetssystem, beställa utbildningar, fakturahantering, utvärdera genomförda insatser och avlasta medarbetarna när det gäller övriga administrativa uppgifter. Du tillhör HB-avdelningen (kompetens och utbildning) och kommer bland annat arbeta nära våra kompetensutvecklare och administratörer som arbetar med utbildningsplanering. I uppgifterna ingår bland annat:
- Sköta beställningar av färdiga utbildningar utifrån offertunderlag
- Sköta tjänsteregistreringar
- Genomföra leverantörsutvärderingar i samarbete med kollegor
- Fördela fakturor utifrån behovsägare
- Hantera kompetensbeskrivningar, kursbeskrivningar mm
- Uppföljning och effektutvärdering av utbildningar
- Uppdatera kursbeskrivningar utifrån målanalyser
Uniper är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därför kommer vi att genomföra säkerhetsprövning och eventuell hälsoundersökning inklusive drogtest innan anställning.

Din profil Vi söker dig med högskola/universitetsutbildning inom HR eller inom annat likvärdigt område alternativt motsvarande kompetens förvärvad genom erfarenhet. Rollen kräver goda kunskaper inom Office-paketet och god förmåga att behärska system. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Som person är du driven, strukturerad och lyhörd. Du kan ta egna initiativ och har en stor vilja att hjälpa och stötta andra. Då rollen innefattar många olika kontaktytor är det även viktigt att du är kommunikativ. Låter det intressant? Ansök då redan idag, urval sker löpande och vi ser fram emot att höra från dig! Om anställningenTjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos Unik Resurs med placering hos OKG i Oskarshamn. Självklart har vi kollektivavtal och olika förmåner så som friskvårdsbidrag och kompetensutveckling.

Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.

Vårt erbjudande:

- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.

Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!

Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;Rebecca Pontmark och nås på 0704-10 63 97 eller på [email protected]
Daniel Stålbäck och nås på 0730-42 31 22 eller på [email protected]

Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite, #LI-Hybrid eller #LI-Remote. Visa mindre

HR-administratör inom kompetens och utbildning

Ansök    Apr 25    Unik Resurs i Sverige AB    HR-assistent
Företagspresentation Är du driven, strukturerad och trivs i samarbetet med andra? Då kan det här vara nästa utmaning för dig! Uppdragsbeskrivning Till vår kund OKG söker vi en kandidat till rollen som HR-administratör. Detta är ett konsultuppdrag på 80% som planeras att pågå fram till årsskiftet 2024 med start omgående. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med en rad olika administrativa uppgifter så som att ... Visa mer
Företagspresentation Är du driven, strukturerad och trivs i samarbetet med andra? Då kan det här vara nästa utmaning för dig!
Uppdragsbeskrivning Till vår kund OKG söker vi en kandidat till rollen som HR-administratör. Detta är ett konsultuppdrag på 80% som planeras att pågå fram till årsskiftet 2024 med start omgående.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med en rad olika administrativa uppgifter så som att hantera och skapa struktur i våra verksamhetssystem, beställa utbildningar, fakturahantering, utvärdera genomförda insatser och avlasta medarbetarna när det gäller övriga administrativa uppgifter. Du tillhör HB-avdelningen (kompetens och utbildning) och kommer bland annat arbeta nära våra kompetensutvecklare och administratörer som arbetar med utbildningsplanering. I uppgifterna ingår bland annat:
- Sköta beställningar av färdiga utbildningar utifrån offertunderlag
- Sköta tjänsteregistreringar
- Genomföra leverantörsutvärderingar i samarbete med kollegor
- Fördela fakturor utifrån behovsägare
- Hantera kompetensbeskrivningar, kursbeskrivningar mm
- Uppföljning och effektutvärdering av utbildningar
- Uppdatera kursbeskrivningar utifrån målanalyser
Uniper är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därför kommer vi att genomföra säkerhetsprövning och eventuell hälsoundersökning inklusive drogtest innan anställning.

Kompetenskrav/ personlig egenskap

Vi söker dig med högskola/universitetsutbildning inom HR eller annat likvärdigt område alternativt motsvarande kompetens förvärvad genom erfarenhet. Rollen kräver goda kunskaper inom Office-paketet och god förmåga att behärska system. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Som person är du driven, strukturerad och lyhörd. Du kan ta egna initiativ och har en stor vilja att hjälpa och stötta andra. Då rollen innefattar många olika kontaktytor är det även viktigt att du är kommunikativ. Låter det intressant? Ansök då redan idag, urval sker löpande och vi ser fram emot att höra från dig! Om anställningen Tjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos Unik Resurs med placering hos OKG i Oskarshamn. Självklart har vi kollektivavtal och olika förmåner så som friskvårdsbidrag och kompetensutveckling.

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.


Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam; Selma Sabanovic, 0727-12 04 05, [email protected] och Daniel Stålbäck och nås på 0730-42 31 22 eller på [email protected]


Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till! Visa mindre

AVDELNINGSASSISTENT

Ansök    Jan 19    Jobbusters AB    HR-assistent
Arbetsuppgifter Till vår kund letar vi efter en Avdelningsassistent som ska tillhandahålla administrativa arbetsuppgifter på lokal enhetsnivå. Det innebär att du bland annat kommer vara lokalt ledningsstöd, hantera resebokningar och vara super user i bland annat HiNext, Fieldglass och E-time. Utöver detta kommer du även att vara kontaktperson för den lokala företagshälsovården, vara delaktig i stödprocesser gällande sjukskrivningar och hälsoundersökningar ... Visa mer
Arbetsuppgifter
Till vår kund letar vi efter en Avdelningsassistent som ska tillhandahålla administrativa arbetsuppgifter på lokal enhetsnivå. Det innebär att du bland annat kommer vara lokalt ledningsstöd, hantera resebokningar och vara super user i bland annat HiNext, Fieldglass och E-time. Utöver detta kommer du även att vara kontaktperson för den lokala företagshälsovården, vara delaktig i stödprocesser gällande sjukskrivningar och hälsoundersökningar samt registrering av nya konsulter.



Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

Företagspresentation
Vår kund utvecklar världens energisystem till att bli mer hållbart och flexibelt. De hjälper i sin tur kunder inom energi- och industrisektorn med innovativa lösningar och tjänster över hela världen.


Kvalifikationer
- Du har erfarenhet från en liknande roll, kanske som chefsassistent, sekreterare eller HR-administratör.
- Du har goda kunskaper i Office paketet.
- Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift.
- Du är flytande i engelska, i såväl tal som skrift.
- Meriterande om du har erfarenhet av HiNext, Fieldglass eller Etime.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Avdelningsassistent så ser vi att du är organiserad, strukturerad och lyhörd. Du är även mycket serviceminded och kundfokuserad.

När du blir en av oss
Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder bland annat en digital lösning som hjälper våra medarbetare att hitta verktyg för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider med möjlighet till att arbeta på distans någon dag i veckan. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2024-10-02 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Figeholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). För det här uppdraget så önskar vi att få ditt CV på engelska samt att du även bifogar ditt personnummer. Visa mindre

Student och sugen på Praktikplats hos oss?

Ansök    Jan 10    Eterni Sweden AB    HR-assistent
Vill du vara med och bidra till samhällets och människors utveckling? Tycker du om att arbeta i ett högt tempo tillsammans med ett engagerat gäng? Gillar du att möta nya människor och trivs du med att nätverka? Har du verksamhetsförlagd praktik som en del av din utbildning? Då ska du söka denna praktikplats idag!  ARBETSUPPGIFTER Som Praktikant hos Eterni får du ta del av hur vi arbetar med arbetsmarknadsfrågor och coachning. Du kommer också att få en insy... Visa mer
Vill du vara med och bidra till samhällets och människors utveckling? Tycker du om att arbeta i ett högt tempo tillsammans med ett engagerat gäng? Gillar du att möta nya människor och trivs du med att nätverka? Har du verksamhetsförlagd praktik som en del av din utbildning? Då ska du söka denna praktikplats idag!
 ARBETSUPPGIFTER
Som Praktikant hos Eterni får du ta del av hur vi arbetar med arbetsmarknadsfrågor och coachning. Du kommer också att få en insyn i hur arbetet fungerar som rekryterare, konsultchef och kandidatansvarig genom att få följa- och genomföra samtliga moment under en rekryteringsprocess med kandidaten, konsulten och kunden ständigt i fokus. Som praktikant hos oss kommer du få vara med på kundbesök, sälj- och marknadsaktiviteter samt arbeta med diverse administrativa uppgifter. Du erbjuds en bra inblick i hur vår bransch fungerar och får grundläggande kunskaper som kan hjälpa dig vidare i din framtida karriär. Baserat på din utbildning och ditt intresse kommer fokusområde anpassas efter dig. Vidare kommer du få mycket eget ansvar genom egna konkreta arbetsuppgifter under erfaren och stöttande handledning från oss på Eterni. 
 PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Eterni söker dig som trivs med att arbeta i ett fartfyllt tempo med varierande arbetsuppgifter. Du strävar ständigt efter personlig utveckling och är mån om relationer. Vi ser gärna att du har ett intresse för omställnings, rekryterings- och bemanningsbranschen och det är meriterande om du studerar personalvetenskap/HR eller försäljning och marknadsföring. Som person är du nyfiken och ser det som en självklarhet att överträffa förväntningar när det gäller bemötande. Därutöver är du prestigelös och har en lösningsorienterad inställning som driver dig framåt. Eterni värderar en god gemenskap högt och därför är det viktigt att du är en engagerad lagspelare som prioriterar att hjälpa dina kollegor.
 Viktigt för tjänsten:
Serviceinriktad personlighet.
Handlingskraftig och initiativtagande.
Noggrann och kvalitetsmedveten.
Svenska i både tal och skrift.
Pågående eftergymnasiala studier där praktik är inkluderat.
 
OM TJÄNSTEN
Du kommer att ingå i ett engagerat gäng som utgår ifrån kontoret i Oskarshamn och tillhöra Eternis region Sydost som även innefattar härliga kollegor i Västervik. Lokalerna ligger centralt i Oskarshamn med närhet till kollektivtrafik. Arbetstiderna är måndag till fredag 08.00-17.00 och utrymme finns för diverse skoluppgifter. Notera att praktiken är obetald och var noga med att ange vilken period du är tillgänglig i din ansökan. 
 ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Maria Edner på via [email protected].
 Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

HR-administratör till Gunnebo Industries

Ansök    Okt 6    Inpeople Sverige AB    HR-assistent
Dina arbetsuppgifter Gunnebo växer och söker nu en erfaren HR-administratör med ett genuint intresse för administration och andra HR-relaterade arbetsuppgifter. Du erbjuds ett spännande jobb i ett högt tempo hos ett företag som präglas av kvalitet, kundfokus och innovation. För att driva HR-arbetet framåt och bidra till Gunnebos framgång söker vi dig som är noggrann, självgående och har ett stort engagemang. Du är strukturerad, kan planera ditt arbete bra... Visa mer
Dina arbetsuppgifter
Gunnebo växer och söker nu en erfaren HR-administratör med ett genuint intresse för administration och andra HR-relaterade arbetsuppgifter.
Du erbjuds ett spännande jobb i ett högt tempo hos ett företag som präglas av kvalitet, kundfokus och innovation.

För att driva HR-arbetet framåt och bidra till Gunnebos framgång söker vi dig som är noggrann, självgående och har ett stort engagemang. Du är strukturerad, kan planera ditt arbete bra och ser värdet i ordning och reda.

Tjänstens omfattning är 100% och placeringsort är Gunnebo, uppstart sker efter överenskommelse.

I rollen som HR-administratör kommer du främst arbeta med de administrativa delarna inom företagets olika HR-processer t.ex. personal och löneadministration, rapportering av personalekonomi, avtal och protokollskrivning.
Ditt uppdrag innebär ett nära samarbete med HR-chefen, till vilken du rapporterar, och även till andra avdelningar inom bolaget. Du förväntas därför kunna hoppa in och stötta där det behövs och därmed se utmaningarna och fördelarna med detta.
Välkommen med din ansökan!


Din profil
Du som söker har en utbildning inom personalvetenskap eller motsvarande. Du bör även ha några års erfarenhet inom HR, samt vara van vid administration.

Som person är du lojal, ödmjuk, pålitlig och nyfiken. Du gillar att arbeta metodiskt och tar dig an arbetsuppgifter och utmaningar med ett högt kvalitetstänk.
Du är en person som känner dig bekväm med att använda datorn som ditt dagliga hjälpmedel, du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift och det är fördelaktigt om du har kunskaper inom olika HR och/eller lönesystem.

Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen!


Om företaget
Gunnebo Industries är ett internationellt företag som är verksamt över hela världen. Vi är marknadsledande inom flera områden inom lyft- och materialhantering, med tillverkning av produkter såsom kranblock, linskivor, kätting & lyftkomponenter, schacklar och surrningsprodukter. Gunnebo Industries har tillverkningsenheter och försäljningsbolag i flera länder, och utöver detta har vi distributörer i mer än 50 länder, vilket gör våra produkter tillgängliga i alla delar av världen.
Kvalitet och innovation har varit grunden för Gunnebo Industries i mer än 250 år och tillsammans med vårt starka varumärke och drivna medarbetare utvecklar vi de produkter som ska möta framtidens krav. Gunnebo Industries är en del av The Crosby Group.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag! Visa mindre

HR-administratör till Gunnebo Industries

Ansök    Okt 7    Inpeople Sverige AB    HR-assistent
Dina arbetsuppgifter Gunnebo växer och söker nu en erfaren HR-administratör med ett genuint intresse för administration och andra HR-relaterade arbetsuppgifter. Du erbjuds ett spännande jobb i ett högt tempo hos ett företag som präglas av kvalitet, kundfokus och innovation. För att driva HR-arbetet framåt och bidra till Gunnebos framgång söker vi dig som är noggrann, självgående och har ett stort engagemang. Du är strukturerad, kan planera ditt arbete bra... Visa mer
Dina arbetsuppgifter
Gunnebo växer och söker nu en erfaren HR-administratör med ett genuint intresse för administration och andra HR-relaterade arbetsuppgifter.
Du erbjuds ett spännande jobb i ett högt tempo hos ett företag som präglas av kvalitet, kundfokus och innovation.

För att driva HR-arbetet framåt och bidra till Gunnebos framgång söker vi dig som är noggrann, självgående och har ett stort engagemang. Du är strukturerad, kan planera ditt arbete bra och ser värdet i ordning och reda.

Tjänstens omfattning är 100% och placeringsort är Gunnebo, uppstart sker efter överenskommelse.

I rollen som HR-administratör kommer du främst arbeta med de administrativa delarna inom företagets olika HR-processer t.ex. personal och löneadministration, rapportering av personalekonomi, avtal och protokollskrivning.
Ditt uppdrag innebär ett nära samarbete med HR-chefen, till vilken du rapporterar, och även till andra avdelningar inom bolaget. Du förväntas därför kunna hoppa in och stötta där det behövs och därmed se utmaningarna och fördelarna med detta.
Välkommen med din ansökan!


Din profil
Du som söker har en utbildning inom personalvetenskap eller motsvarande. Du bör även ha några års erfarenhet inom HR, samt vara van vid administration.

Som person är du lojal, ödmjuk, pålitlig och nyfiken. Du gillar att arbeta metodiskt och tar dig an arbetsuppgifter och utmaningar med ett högt kvalitetstänk.
Du är en person som känner dig bekväm med att använda datorn som ditt dagliga hjälpmedel, du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift och det är fördelaktigt om du har kunskaper inom olika HR och/eller lönesystem. Har du dessutom erfarenhet av arbete inom tillverkande industri är detta meriterande.

Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen!


Om företaget
Gunnebo Industries är ett internationellt företag som är verksamt över hela världen. Vi är marknadsledande inom flera områden inom lyft- och materialhantering, med tillverkning av produkter såsom kranblock, linskivor, kätting & lyftkomponenter, schacklar och surrningsprodukter. Gunnebo Industries har tillverkningsenheter och försäljningsbolag i flera länder, och utöver detta har vi distributörer i mer än 50 länder, vilket gör våra produkter tillgängliga i alla delar av världen.
Kvalitet och innovation har varit grunden för Gunnebo Industries i mer än 250 år och tillsammans med vårt starka varumärke och drivna medarbetare utvecklar vi de produkter som ska möta framtidens krav. Gunnebo Industries är en del av The Crosby Group.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag! Visa mindre

HR administratör

Ansök    Maj 6    Unik Resurs i Sverige AB    HR-assistent
Välkommen till Unik Resurs Unik Resurs är en långsiktig rekryterings- och utvecklingspartner med kontor i Stockholm, Linköping, Norrköping, Torsås och Karlskrona. Med trovärdighet, handlingskraft och långsiktighet arbetar vi föra att lösa våra kunders behov på bästa sätt och med hög kvalitet. Efterfrågan av tjänster och service ökar och nu söker vi en HR administratör till vår konsultverksamhet. Dina arbetsuppgifter: I din roll som HR administratör ... Visa mer
Välkommen till Unik Resurs

Unik Resurs är en långsiktig rekryterings- och utvecklingspartner med kontor i Stockholm, Linköping, Norrköping, Torsås och Karlskrona. Med trovärdighet, handlingskraft och långsiktighet arbetar vi föra att lösa våra kunders behov på bästa sätt och med hög kvalitet.

Efterfrågan av tjänster och service ökar och nu söker vi en HR administratör till vår konsultverksamhet.

Dina arbetsuppgifter:

I din roll som HR administratör är du en viktig resurs som ska ge kunden professionell service och stå för ett noggrant utfört arbete. Arbetsuppgifterna innebär HR administration i Hogia Personal:

- Kompetens- och utbildningsplanering
- Personalhistorik
- Anställningsavtal och LAS
- Dokumentation av utvecklingssamtal
- Personalnyckeltal

Din profil

Du har gymnasial eller eftergymnasial utbildning och erfarenhet av administration i Hogia Personal. Som person är du serviceinriktad, ordningsam, självgående och utför dina arbetsuppgifter på ett professionellt sätt med hög kvalitet. Du trivs i ett högt tempo och värdesätter samarbete med dina arbetskamrater. Du bidrar med ett gott humör och hög arbetsmoral.

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Vi tar helst emot din ansökan via databasen, men om du tycker detta är känsligt är du naturligtvis välkommen med din ansökan direkt till ansvarig rekryterare.

Ansvarig rekryterare är Maria Edner som nås på 070-410 63 91 eller [email protected].

Väl mött!

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till! Visa mindre